Meest gestelde vragen

Wat is een standaard hoofdwachtwoord en kan ik dit wijzigen?

Het initiële hoofdwachtwoord is ingesteld op ‘gevarieerd’. Het kan worden gewijzigd nadat het wachtwoord 1x is gebruikt , Wanneer u over een gateway beschikt kunt u meteen een andere code aanmaken.

Als de batterij leeg is, hoe open ik dan het deurslot?

Er zijn 2 manieren,

Ten eerste kunt u een Power-bank met Android-kabel gebruiken om het deurslot op te laden bij het USB-punt om het deurslot van stroom te voorzien. Dan kunt u uw kaart, wachtwoord of vingerafdruk gebruiken om binnen te komen.

Uw tweede handmatige bediening is de meegeleverde sleutel (mechanisch slot)

Hoeveel kaarten en sleutels krijg ik?

* 2-3 handmatige sleutels (afhankelijk van het model)

* 3 RFID-kaarten (Extra beschikbaar om te kopen)

Zijn de prijzen inclusief installatie?

Nee, installatie kan worden geboekt via onze website bij producten of neem contact met ons op voor een afspraak.

Hoe lang gaan batterijen mee?

Gebruik van 4 of 8 batterijen, 10 ~ 12 maanden voor 8-12 per dag gebruik. Het kan korter of langer zijn, afhankelijk van het gebruik.

Kan het slot nog werken bij stroomuitval?

Ja, het slot werkt autonoom op batterijen, dus een stroomstoring heeft geen invloed op de werking.

mocht iets effect hebben op de batterijen en hierdoor het slot niet doen, dan is het slot voorzien van een noodstroom poort met mini USB Of u kunt altijd nog de mechanische sleutel gebruiken.

Zijn de sloten water en weerbestendig?

Het buitenste deelpaneel van Smart Locks is weerbestendig. Onze slimme sloten hebben een classificatie van -20 graden Celsius (vriespunt) tot 60 graden Celsius. Ons assortiment slimme sloten heeft een IP55-classificatie en hoger. Hoewel de sloten waterbestendig zijn, raden we aan ze onder een afdak/overkapping te installeren en uit de buurt van direct contact met water te houden.

Waarom wordt mijn vingerafdruk niet gedetecteerd door de sensor, zelfs niet nadat ik deze heb geregistreerd? Wat kan ik dan doen?

Wanneer u uw vingerafdruk registreert, raden we u aan dezelfde vinger meerdere keren onder verschillende hoeken te registreren om ervoor te zorgen dat u uw deur kunt ontgrendelen, ongeacht de hoek waarin u uw vinger plaatst. Als uw vingerafdruk niet wordt gedetecteerd, probeer dan uw vinger en vingerafdrukscanner schoon te maken/vegen en probeer het opnieuw.

Beschikken de sloten over garantie? & krijg ik garantie op mijn installatie bij jullie?

Ja onze sloten hebben 2 jaar product garantie.

Wanneer wij de sloten bij u komen installeren krijgt u 1 jaar installatie garantie. (LET OP)

Wanneer u dit door een externe partij laat installeren kunnen we u geen installatie garantie bieden.

Wat gebeurt er als de garantieperiode voorbij is?

Wij blijven technische ondersteuning bieden via de telefoon of whatsapp. Als onderhoud ter plaatse vereist is, kunnen wij voorrijkosten en reparatiekosten in rekening brengen.

Wat zal het deurslot en zijn prestaties beïnvloeden?

1. Het dichtslaan van de deur kan stoten en schade aan het moederbord in het deurslot veroorzaken en dergelijke acties vallen niet onder de garantie. Klanten wordt geadviseerd om preventief een deurdranger te installeren.

2. Batterijlekkage in het batterijcompartiment kan ook het moederbord aantasten. Vergeet niet om uw batterijcompartiment elke 2 tot 3 maanden te inspecteren.

 

Wat zijn de symptomen van een storing in het moederbord?

Af en toe alarmerende onbekende melodie, zeer snel leeglopende batterijen en problemen met het vergrendeling- en ontgrendeling mechanisme zijn enkele veelvoorkomende symptomen van een defect moederbord.

 

Zijn slimme sloten waterdicht/weerbestendig?

Het buitenste deelpaneel van Smart Locks is weerbestendig. Onze slimme sloten hebben een classificatie van -20 graden Celsius (vriespunt) tot 60 graden Celsius. Ons assortiment slimme sloten heeft een IP55-classificatie en hoger. Hoewel de sloten waterbestendig zijn, raden we aan ze onder een afdak/overkapping te installeren en uit de buurt van direct contact met water te houden.

Stuurt Smart Lock me een melding als het wordt ontgrendeld?

Als een deur van binnenuit wordt ontgrendeld, wordt de geschiedenis geregistreerd, maar onze smart locks hebben een Bluetooth-verbinding met een geregistreerde smartphone nodig om het logboek bij te werken. Onze slimme sloten kunnen momenteel alleen meldingen verzenden voor de deur die wordt geopend of gesloten met de installatie en aankoop van de wifi-hub (beschikbaar op onze website zie onze producten

Kan ik mijn smart lock op afstand ontgrendelen?

Om uw smart lock overal ter wereld te ontgrendelen, moet u de Gateway aanschaffen en een Wi-Fi-verbinding hebben.

Werkt dit met Alexa, Google of Siri?

Onze slimme sloten (met toevoeging van onze wifi-gateway) kunnen worden geprogrammeerd om te werken met de spraak gestuurde software van Amazon Alexa en Google Home.

We werken momenteel aan de toevoeging van Siri/HomeKit van Apple en hopen in de toekomst deze mogelijkheden te integreren.

Kan ik mijn slimme slot gebruiken om mijn Airbnb of vakantie - accommodatie te bedienen?

Keepad biedt de beste en meest geavanceerde slimme sloten om gemakkelijke en veilige toegang tot uw Airbnb/vakantie - eigendommen of andere vastgoedbeleggingen te garanderen. (Met een Gate-Way)

Hebben slimme sloten fysieke sleuteltoegang?

Ja, u kunt altijd uw traditionele sleutel gebruiken om te openen. Elk apparaat wordt geleverd met twee of meer sleutels.

Kan ik deze slimme sloten gebruiken in mijn hotel/motel?

Ja, Keepad biedt een reeks sloten die het onderhoud van uw hotel verbeteren en de behoefte aan fysieke kaarten wegnemen door het volgende aan te bieden:

* Getimede toegangscodes voor gasten

* Permanente toegangscodes voor personeel/administratie om bij te houden wie wanneer in de kamer is.

* Eenmalige toegangscodes voor onderhoud/reparatie

* Terugkerende/dag- en tijdcodes voor schoonmaakpersoneel

Is dit slot geschikt voor kantoren bedrijven en magazijn?

Ja, Keepad biedt het beste assortiment sloten om een efficiënte, gemakkelijke en veilige in- en uitgang naar werkplekken te garanderen met de volgende kenmerken:

* Mogelijkheid tot doorgangsmodus waardoor het slot bepaalde open uren open kan blijven, bijvoorbeeld. Maandag - vrijdag 9.00 - 17.00 uur en buiten deze uren automatisch vergrendeld.

* Admin kan logboek van binnenkomst / vertrek van personeel met tijden in realtime bekijken.

* Kunnen deze slimme sloten worden gebruikt in openbare gebouwen, dwz. Sport- of activiteitencentra? Ja, ons assortiment slimme sloten biedt een doorgangsmodus, wat betekent dat u op bepaalde tijden toegang kunt verlenen zonder het publiek of niet-personeelsleden codes, vingerafdrukken of kaarten te geven.

Hoeveel toegangscodes kan ik opslaan?

De meeste van onze smart locks hebben de mogelijkheid om onbeperkte toegangscodes/vingerafdrukken en RFID-kaarten op te slaan, maar raadpleeg elk slot voor meer informatie.

Hoe veilig is de netwerkverbinding van smart locks?

Onze slimme sloten zijn uitgerust met geavanceerde beveiligingstechnologie, waaronder:

* Scramble - sleutelcode, wat betekent dat uw code-invoer niet kan worden getraceerd

* Onze slimme sloten werken op een cloud gebaseerde server waarbij alle geregistreerde informatie in het slot zelf wordt bewaard

Wat gebeurt er als ik mijn telefoon verlies?

Maakt u zich geen zorgen, als u uw telefoon kwijtraakt, kunt u uw account beheren vanaf elk ander compatibel mobiel apparaat.

U kunt uw account ook eenvoudig van de ene telefoon naar de andere verplaatsen en ook uw mobiele sleutels verwijderen als u denkt dat uw telefoon is gehackt.

Welke telefoons zijn compatibel met de TT lock APP (gebruikers systeem)

Compatibel met alle Android-telefoons (Android 4.3 of later) en alle iPhone (iOS9 of later).